Melike MAY

Melike MAY
@Melikemaay
Keşke hırpalandıkça güzel kokular saçan bir fesleğen olsaydım.
Üzülmek ayıp değil Hep sevinmez ya insan Elbet üzüleceksin Biraz kalp taşıyorsan Sevmek hiç ayıp değil Sevmeyenler utansın
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Deli eder insanı bu dünya Bu gece, bu yıldızlar, bu koku Bu tepeden tırnağa çiçek açmış ağaç. Orhan Veli Kanık
Şiir
Artık üzülmüyorum. Belki de üzülemiyorum . Bütün alçaklıklar bile doğal çünkü alçaklık doğal. İyilik de kötülük de bizim yaradılışımızda. Benim için ne düşündüklerini hiç önemsemiyorum artık, ben ne düşünüyorum, budur önemli olan benim için.
Sayfa 47·Kitabı okuyor
1000Kitap

Melike MAY

, şu anda okuyor
%22 (32/144 syf.)
Rasim Özdenören
8/10 · 21,6bin okunma