Belkide hiç olmayacak bi düştü benimkisi belkide beni yaşama tek şeydi.Ufak birşey bile tüm dengemi altüst ediyordu.Belkide hiç olmayacak birşeydi beni ben yapan birçok şeyden vazgeçtim.Ne olduğumu unuttum.Beynimi kemire kemire bazı şeyleri unuttum.Elimi attığım herşeyde parçalarını buldum benim olan herşeyin kül oluşunu izledim,güldüğüm bugünün mutsuz yarınlarını bekledim.Olmayacak şeylerin hayalini kurup sonra teker teker yıkılışını seyrettim.Kendi benliğimi kaybettim,her şeyimle her hücremle ben KAYBETTİM...