Nameless!

Nameless!
@Melikra
●Work hard. Dream big.●
"Hayatta en tehlikeli şey , gerçekleşmiş hayallerdir."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dediği yerdeyim...
Nilgün Marmara'nın “Beklentim yokmuş gibi davranıp, içime dünyalar kadar umudu sığdırmaktan yoruldum.” Dediği yerdeyim.
İçimin bir zamanlar ne kadar ölü olduğunu asla bilmediler, Şimdi nasıl çiçek açtığımı da asla anlamayacaklar. |Stefan Zweig|
İlişkiler
İçimiz hep bir 'hoşça kal' ülkesi