Melisa İlayda

Melisa İlayda
@MelisaIlayda
7/10
·616 syf.··
2024 6. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 17 Ağustos 2024 00:00
Selamlar selamlarr bu seferde askeri bir kurguyla geldim Öncelikle kitabı askeri bir kurguda ne aradığınıza bağlı olarak sevebileceğinizi söylemeliyim. Ben şahsen aşkı da savaşı da dolu dolu görmeyi sevenlerdenim. Kitapta ilgimi çeken timin başında bir kadın olmasıydı. Sezin karakteri askeri olarak gerçekten güçlü zeki ve kendini bilen bir karakter ve buna gerçekten bayıldım. Fakat yaptığı ufak bir hata yüzünden timinin başından alınıp yerine Turan Alp Akkurt geldiğinde bütün kitabın seyri değişiyor. Ben Turan karakterine gerçekten ilk sahnesinden itibaren bayıldım. Karakteri duruşu tavırları benim için mükemmeldi. Kendinden emin oluşu ne olursa olsun istediği şeyin peşinden gitmesi beni bile kitap başında kıkırdattı... Yani muhtemelen bana kitabı okutan da tek başına Turan komutanım oldu diyebilirim. Fakat iş Sezin komutan ve Turan komutan olunca ilişkileri beni çok sıktı. Yani 600 sayfalık bir kitapta Sezinin sürekli bir ileri beş geri hareketleri, sürekli didişmeleri derken yeter artık ya modunda bitse de bıraksam diye okudum. Bir de 500. sayfalardan sonra ilişkileri rayına oturuyor ve sonunda bir şeyler netleşiyor. Dediğim gibi ben aşkı da savaşı da görmek isterim. Savaş çatışma sahneleri tatmin ediciydi Keleş timi hem çok etkileyici hem çok eğlenceliydi fakat iş aşk kısmına geldiğinde çok ağır ilerledi ve beni çok sıktı. Bir günde bitirebileceğim kitabı okuyamadım bırakıp durdum. Ama bunu görmezden gelirsek gerçekten keyifli bir kitaptı.
İnceleme
KazazedeŞevval Demirdöğer · Pukka Yayınları · 20241,518 okunma
Reklam

Melisa İlayda

, bir kitap okudu
7/10
·616 syf.··
7 günde okudu
·
Okunma: 17 Ağustos 2024 00:00
·
2024 6. kitabı
Şevval Demirdöğer
8.3/10 · 1.518 okunma

Melisa İlayda

, bir kitabı yarım bıraktı
Homeros
8.7/10 · 9,6bin okunma
Adeline'i Avlamak
3/10
·468 syf.··
2024 4. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 06 Ağustos 2024 00:00
Adeline'ın peşine düştük, şimdi de Adeline'ı avlıyoruz.. İlk kitaba yetişkin içerik dediysem onu unutun. Gerçek yetişkin içerik bu kitap. Ve 25 yaş altı için kesinlikle uygun olduğunu düşünmüyorum. Bu kitap uzun zamandır okurken en zorlandığım kitap oldu. Daha önce okuduğum yorumlar da beni buna kesinlikle hazırlayamadı. Ben okumak isteyenleri neyin beklediğini açıkça yazmayı düşünüyorum ki benim gibi olmayın. Öncelikle kitabın ilk yarısı belli açılardan güzeldi. Tecavüz sahneleri ya da bunun anlaşıldığı yerler beni gerçekten çok yıprattı ve o sahnelerden sonra saatlerce kitabı bırakıp soluklanmam gerekti. Acımasız korkunç bir atmosfer yakalıyor bizi ilk bölümde. Bir noktada gerçek hayatta da varolan kadınları köleleştirmek ve satılmaya hazır birer kuklaya çevirdikleri evde geçiyor ilk bölümümüz. Kaçırılıp prenses gibi bakıldıktan sonra kurtarılma yok bir kere bu kitapta. Acıyı da zorluğu da yaşıyor Adeline. İlk günden başlayan tecavüzler son güne kadar da devam ediyor. Ve bununla kalmıyor, psikolojik ve fiziksel olarak sürekli şiddet görüyor. Canı burnunda lafı Adeline için çok uygun. Başta biraz salak olsa da bir noktadan sonra canını korumak için nasıl cabaladığını nelere boyun eğdiğini görüyoruz. Adeline'ın nasıl değiştiğini bizzat okumak kesinlikle zor ama gerekliydi. Böyle konuların bir kitapda dürüstçe açık açık anlatıldığına ilk kez şahit oluyorum. Ve güzelleme olmadan korkunçluğunu çaresizliğini bize hissettirdiği için memnunum. Bazı yerlerde anlatım yetersiz olsa da bu kadar ağır bir kitap için bunu normal buldum. İlk bölüm dediğim gibi yıpratıcı ama aslında devamını merak ederek okuduğum bölümdü. İkinci bölüm ve zade beni yine ve yine tatmin etmedi. Zade karakterine ısınamıyorum ben kesinlikle. Ve kurtarma sahnesi de beni biraz hayal kırıklığına
Adeline'ı AvlamakH.D. Carlton · Lapis Yayınları · 2023792 okunma

Melisa İlayda

, bir kitap okudu
3/10
·468 syf.··
6 günde okudu
·
Okunma: 06 Ağustos 2024 00:00
·
2024 4. kitabı
H.D. Carlton
6.1/10 · 792 okunma
Reklam