Keşke olayların nasıl gerçekleştiğini bilebilseydik. Acaba birbiri ardınca, kavranması güç bir takım kurallara göre mi gelişiyor her şey? Yoksa büyük kutuların içinden çıkan daha küçük kutular gibi mi ilerliyor olaylar? Ya da yalnızca insan aklının öngöremeyeceği, ilahi bir iradeye mi bağlı? Belki de aralarında hiçbir bağ yok; her şey sadece istediği gibi, rastlantısal ve kaotik biçimde olup bitiyor, kendi kendini çürütürken insanlara sahte bir mantık izlenimi mi veriyor acaba?
Her şeyi bedenlerine indirger ve bedenlerine bağımlı hale gelirler. Şişmanlamazlar, erken yaşta saçları beyazlamaz, uzun süre yaşlanmazlar çünkü kendi değerlerinin bedenlerinin değeri kadar olduğunu bilirler. Sevdikleri erkeğe, kendileri için en kıymetli olan şeyi, bedenlerini sunarlar.