“Zaman geçince bazı yaşanmışlıkların unutulduğunu sanıyoruz,öyle olmuyor;vücudumuzda saklanan belalı,sinsi bir virüs gibi zayıf anlarımızı kolluyorlar,fırsatını bulunca her şeyin acısını çıkarmak istercesine merhametsizce saldırıyorlar.Hiçbir şeyin geçtiği yok;geçen sadece son ödeme günleri,banka sıraları ,ilaçların son kullanım tarihleri,yiyecek içeceklerin marketteki raf ömürleri ve öyle şeyler.Aslında sadece ömrümüz.”
“…insanın kendisiyle mesafesi ,dünyanın geri kalanıyla arasındaki mesafeden daha büyükmüş.Yalnızlık,hayatın içindeki küçük bir parça degil,hayatın kendisiymiş.”