“Ne büyük acılar ne de büyük sevinçler öldürür insanları;bu yüzden bu acı ve sevinçler ,küçük küçük değersiz şeylerden oluşmuş muazzam bir sisle sarılı gözükürler.Evet,işte hayat dediğin;bir sis olup olacağı!Hayat bir sistir.”
“Bilmiyorum,bazen yüreğimde sert bir kabuk olduğunu düşünüyorum.Hiçbir şey o kabuğun içine giremiyor sanki.Birini gerçekten sevebileceğimden şüphe ediyorum.”