Insanı pişman ederler. Insani guzel seyler yaptigina pisman ederler. Ortadogu'nun
kötü bir huyudur: Kimse daha guzel seyler yapmasin, herkes ayni çamurun içinde onlarla birlikte debelensin isterler. Güzel olan her şeye saldirirlar ki herkes onlar kadar çirkin olsun. Çirkin olmazsan kendilerinden saymazlar. "Saymazlarsa saymasınlar "da diyemezsin, köysüz bırakırlar, yurtsuz bırakırlar. Sonra sen küsüp çekip giderken " Niye gitti ki bu simdi " diye sorarlar.
Sanırım gürültüde, irili ufakli, birtakım cahil kasaba kurnazlarindan daha akilli oldugumu onlarla alay ederek göstermek zorundayım. Öyle görünüyor ki bugun, bu gürültüde kahramanca davranmanin tavsiye edilen yolu bu.
Yeterince sevilmeyenlerden çıkar yazar-çizer, bütün bu serhoş tayfa. G
Fakat yeterince sevilmeyenler okur, dinler, bakar; dikkatle bakar onların yaptıklarına, görenler onlardan çıkar. Bu işler hep yeterince sevilmedigini sananlar arasinda bir mesele. Bir eksigi kapatıyoruz birbirimizde. Aksamlari buluşup yama dikiyoruz birbirimize. Bir sanciyi gideriyoruz karşılıklı...