Meltem

Meltem
@MeltemKan
"Buradakiler beş bin tane. Buraya girip kaç kitabın olduğunu, hepsini okuyup okumadığını soran aptal birileri hep çıkar." "Ben ne cevap veririm peki?" "Çoğunlukla şöyle dersin: hiçbirini okumadım, okusam neden burada tutayım ki onları, yoksa siz konserve et kutularını kullandıktan sonra saklıyor musunuz? Okuduğum elli bin kitabı hapishanelere ve hastanelere bağışladım. Soruyu soran avanak da ne diyeceğini şaşırır."
Sayfa 36 - Doğan Kitap / Çeviren: ŞEMSA GEZGİN·Kitabı okudu
Meltem
Hımm tşk ederim. Şimdi içim rahatladı.Yazarın kendi düşüncesinin böyle olduğunu bilmek istemem.En kısa zamanda okuyacağım.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Buradakiler beş bin tane. Buraya girip kaç kitabın olduğunu, hepsini okuyup okumadığını soran aptal birileri hep çıkar." "Ben ne cevap veririm peki?" "Çoğunlukla şöyle dersin: hiçbirini okumadım, okusam neden burada tutayım ki onları, yoksa siz konserve et kutularını kullandıktan sonra saklıyor musunuz? Okuduğum elli bin kitabı hapishanelere ve hastanelere bağışladım. Soruyu soran avanak da ne diyeceğini şaşırır."
Sayfa 36 - Doğan Kitap / Çeviren: ŞEMSA GEZGİN·Kitabı okudu
Meltem
Bu kitabı okumadım.Alıntı nın başı ve sonunu bilmemekle beraber takıldığım düşüncemi yazmak istedim.50 bin kitap okumuş birinin ve hatta bunları bağışlamış birinin, kendini karşısında ki ile kıyaslaması , onun aptallığından zevk aldığı bir kibir hissettirdi bana.Oysa ki okudukça öğrendikçe , bilmeyenleri daha çok anlamamız gerekmez mi? 50 bin kitap okuyup bunu mu öğrendi sadece.Aptallık öğrenme geriliğinden mi ? Ya da hayatı ona öğrenme fırsatı sunmamış olmasından mı ? İnsanların birini sevmediğin de aptal demesini anlarım , aptal birine aptal denmesini de hiç anlamam. ( Bu arada Eco 'yu çok severim )