Kuş olmak güzel şey
hatta bulut olmak,
ama ben memnunum insan olmaktan.
en de sevdiğim unsur:toprak.
işte belki de bu yüzdendir:
uçağın camına dayayıp alnımı,
yahut da abanıp bir küpeşteye
ne zaman ayrılsam topraktan
bir kederdir içime düşer
Ben vakarlı, sakin,
vurdumduymaz bir kaya gibi
deniz kıyısında yaşamaya
söz veremiyeceğim.
bırakın,doktor,
yürek bu,
nasıl çarpıyor.
çatlayacaksa öfkeden
kederden,
sevinçten,
varsın çatlasın…