Hepimiz aynı gemideyiz ve felaket bir sona doğru gidiyor olabiliriz. Bu sorunları tek başımıza çözmemiz mümkün değil, dedi. Bu yüzden empatinin çok değerli olduğunu düşünüyorum .
Unutmayın hiç kimse ya da hiçbir şey vazgeçilmez değildir. Kötü olan birşey yoktur, yeni vardır ve yeniye alışmanız için de geçirmeniz gereken zaman...