Batıyoruz. Ayağımızın altındaki uçurumu kendimiz kazdık. Aydın gölgesinden korkuyor. Kafasıyla düşünen adamın tutunabilecegi dal yok. Neden İşçi Partisine girmiyorsun? Giremem, çünkü benim yerim kütüphane. Ben ışık arayan aydınlanmak ve aydınlatmak isteyen bir insanım. Politikanın kurtalicigina inanamıyorum. İşçi sınıfına karşı beslediğim sevgi de platoniktir, tanımıyorum onları...