Ama sen bana'Tanrı seni korusun ve bağışlasın! demiştin." dedi sesi çok ciddiydi. "Eğer bana bunu o zaman söylediysen şimdi söylemeye de çekinmezsin.Çok acı çektim ben ve bu acı her türlü öğretiden daha çok etkiledi beni. Senin kalbinin eskiden ne halde olduğunu anladım Eğildim ve kırıldım ama öyle umuyorum ki daha iyi bir sekle girdim. Elveda pip ve estella.
Sevgili bidyy, eğer hayatını benimle paylaşırsan bu dünyayı benim için çok daha güzel bir yer, beni de daha iyi ve mutlu bir adam kılacaksın. Bende senin dünyanı güzelleştirmek için elimden ne gelirse yapacağım.