Mü-tüşkemmel. Hasta haklarının korunması açısından değiştirilen kişisel bilgilerle birlikte olduğu gibi aktarılan yaşanmışlıklar, Dr Small'un mesleğinde ki profesyonelliğini benimsemeyip sürekli kendini de eleştirmeşi ve bu çerçevede gelişen hikaler.. Yani kitabı okuduktan sonra eleştiri yapabilecek insan çıkar hatta herkes ama bu kitap bana hiçbirşey katmadı diyen kimse çıkmaz, çıkmamalı. Okumaya değer.
O kadar güzel bi kitap ki değil sonunu bir kaç sayfa sonrasını tahmin etmek imkansız. Alisanın hamileliği doğan bebeğin tuhaf hareketleri ve onun kötülük için yaratildigina kanaat getirmesi...Asla tahmin edemeyeceğiniz göz yaşları eşliğinde getirilen harika bir son..Eğer aradığınız akıcı ve macera dolu bir vampir romanı ise kesinlikle okuyun.