Bunu ona nasıl açıklayabilirim ki? Geceleri onun omzunda, kolları beni sararken hissettiğim rahatlığı nasıl anlatabilirim? Saat ilerledikçe nefes alıp verişinin değiştiğini, şafak vaktinin geldiğini onu dinleyerek anladığımı nasıl dillendirebilirim? Her sabah uyandığında beni öpüyor. Elinin göğsümde durması kalbimin atma sebebi...
İki saattir bu köşede, sandalyede kendimi soyutlamış bir halde oturuyorum. Bunu benim yaptığımı biliyorum ve doğru olmadığını da, ama başka nasıl olmam gerektiğini bilmiyorum.