Martılar üzerinden insan yaşamının ele alındığı bu güzel öykü insanı hayatını, yaptıklarını sorgulamaya itiyor. Kısa ve öz. Bu kitabın size anlatmak istediği çok şey var. Kesinlikle okunmalı.
Kitabı 2015 yılında okudum ve o sene okuduğum kitapların arasında favorim oldu. Kurgusuyla anlatımıyla her şeyiyle muhteşemdi. İçindeki detaylardan ve teknik terimlerden rahatsız olanlar olabiliyor ama ben kitabın değerini arttıranın onlar olduğunu düşünüyorum. Böyle güzel bir kurguyu sağlam bir temelsiz bırakmak kurguya yazık ederdi sonuçta. Bilim Kurgu seven sevmeyen herkese tavsiyemdir.