Bir konu hakkında fikirlerinizi merak ediyorum şöyle ki; Kitap yazarının değil okuyanın çocuğu gibidir derler. Ben de bu bakış açısını destekliyorum ve kitapların satır altlarını veya üstlerini kalemle çizmek konusunda tam bu sebepten kararsız kalıyorum. Sizler ne yapıyor ve hakkında ne düşünüyorsunuz?