Velev ki anlaşılmaz biri olabilirsin. "Seni anlıyorum" deseler de kendine bir sor : uzun geceler boyunca kaç sigarayı kül tablası yerine ciğerlerine söndürdün? Mesela "egolu" diyebilirler sana ama korktuğun şeylerin arkasına saklandığını görmek istemez kimse ya da derler ki ; "Sen herşeye körsün!" Tut ki umudunu bağladığın kader düğümü çözdü. Arala perdelerini bak içine! Yine mi tümüyle bütünsün? Fazla yazmaya gerek yok, üstünü kapatıp atmaya da. "Üzme" dedikçe parçalayanlar olacak nasılsa. Neden mi kaybediyoruz? Tarifi olmayan acılarımızın hepsini omuz vitrinimizde sergiliyoruz çünkü... /merdche
Geceye bir not bırak