merdche

merdche
İçinden okur, dışından yazar. instagram.com/merddche?utm_me...
Not Defterim
şimdi konuşmuyorum, seneler sonra da konuşmayacağım.. hiçbir zaman karşılarına geçip intikam almayacağım.. düştüklerinde iyi olmuş bile demeyeceğim.. benim kelimelerim sesimden çıkıp kimseye çarpmayacak.. keşke bunun anlamını biraz olsun bilseydiniz..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aklımın içinde adım atacak yer yok!
1000Kitap
Not Defterim
"Nefret ettiğim bir şey daha varsa,o da insanların kendinizi berbat hissettiğinizi bildikleri halde neşeyle hatırınızı sorup,'iyiyim'demenizi beklemeleridir."
Edebiyat
Not Defterim
Mutluluk diye bir şey yoktur mutlu anlar vardır ve insan bu anların çokluğu kadar kendini mutlu sanır. Mutluluk da aslında bir yanılsamadır.
Not Defterim
Nasıl bir buluşmayı yaşadığımızı ne kadar biliyordun, hiçbir yorum yapamıyorum. Sen çok şaşırmıştın bendeki seni görünce. Daha sonraki bir çom konuşmamızda bu şaşkınlığının ipuçlarını veren sözlerine neden gülümsemiştik? Kendime ve sana soru yöneltmekten delice korkar olduğum bir mutluluk valsiydi bendeki...
1000Kitap