Esma

Yoruldum. Kendim olmak istiyorum artık.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Alnımdaki bıçak yarası Senin yüzünde, Tabakam senin yadigarin. "İki ekin kanda olsa gel"diyor Telgrafın. Nasıl unuturum seni ben, Vesikalı yarim!
Madem ki o benim için artık her şeydir, o halde bütün kainatımla ona taşınacağım!.
Bir insan kendi içinde bir başka insanı bu kadar kuvvetle bulabilmek için, sade tesadüfler kafi değildi.
Lakin bazen hayatın çok kenarında kalıyor, tek bir düşünceyi yaşıyor gibi oluyoruz.