Esma

Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Niye yaşamalı? Her şey boş! Yaşamak- havanda su dövmektir; yaşamak- kendi kendini yakıp kavurmak ve yine de ısınamamaktır.
“Şimdi yapmam gereken tek bir şey kaldı: hiçbir şey. Kendime ait hiçbir şey istemiyorum. Hatıra istemiyorum. Arkadaş, aşk istemiyorum. Bunların hepsi birer tuzak.”

Esma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·282 syf.·
13 günde okudu
·
2024 1. kitabı
Maksim Gorki
8.3/10 · 19,6bin okunma
Hayatımız boyunca koşturup durduk oysa, durmadan bir şeyler yapmaya çabaladık! Çabaladık da ne geçti elimize?