Esma

Bağışlıyorum seni bana yaptığından ötürü; ama kendine yaptığını nasıl bağışlayabilirdim ki bunu?
Reklam
Zordur insanlarla yaşamak, çünkü öyle zordur ki susmasını bilmek.
Sahiden, küçük düşünmektense, kötülük yap daha iyi!
Nasıl? Zaman geçip gidicek ve fani olan her şey bir yalan mı olacak?
Eğer tanrılar olsaydı, nasıl dayanırdım ben bir tanrı olmayışıma!
Reklam