Esma

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendini yakmak istemelisin kendi ateşinde: nasıl yeniden doğmak isteyebilirsin ki önce kül olmadan?
Ama karşına çıkabilecek en kötü düşman her zaman sen kendin olacaksın; sen kendin pusuda bekleyeceksin kendini mağaralarda ve ormanlarda.
Arayan kolaylıkla kaybolur. Her türlü yalnızlaşma suçtur.
Yalnızlaşmaya gitmek ister misin kardeşim? Kendine giden yolu aramak ister misin?