(Darien Freeman ve Danielle Wittimer)
Kitabın bende bıraktığı izlenimle başlamak istiyorum. Öncelikle sıradan kitaplara alışkın olduğumdan bu biraz garip geldi, alışılmışın dışında bir kitap. Sayfa 170'e kadar pek dikkatimi çekmedi ama söylemeliyim ki kitap akıcılığını da hiçbir zaman kaybetmedi. Herkese hitap edecek bir kitap değil bence ama ben kitabın bu tarzına bayıldım. Kitaptaki diyaloglarda firefly, uzay yolu, doctor who ve bazı dizilerden birçok alıntılar yapılıyordu ve hiçbirini izlemedim ama kitaba farklı bir hava katıyordu. Ve sindirella kitabı diye almayın, çünkü sadece kitabın sonunda bir kısmında sindirella hikayesini andıracak bir olay ve birde evdeki üvey anne (Catherine) ve üvey ikiz kız kardeşler (Chloe ve Calliope) var. Bunun dışında bir sindirella hikayesinin genç versiyonunu okuyacağım diye almayın. Çünkü ben böyle bir kitap olduğunu düşünerek almıştım ama buna rağmen aldığıma memnunum. Ve söylemeden geçmeyeceğim, kitaptaki Sage karakterini nedensizce çok ama çok sevdim. Tek kelimeyle bayıldım ona.
Üzgünüm, konusunu anlatmaya çok üşendim