Doğrusu biz insanlar yüzeyde yaşarız, başkalarının söylediklerine ya da yaptıklarına duygusal tepkiler veririz. Kendimiz ve başkaları hakkında oldukça yalınlaştırılmış fikirler geliştiririz. Kendimize en kolay ve en uygun hikayeyi anlatmakla yetiniriz.