Ayrıca, onlardan daha terbiyeli kızlar olmadığını düşünürdü hep."Onlar kusursuz kızlar," dediğini duyardım sık sık." Her erkek onlarla mutlu olur, çünkü acı çekmek için yetiştirilmişler."
Nasıl başlamam gerektiğini ilk defa bilemiyorum..Tarık Tufan'ın okuduğum ilk kitabı. Tavsiyeler vardı arkadaşlarımdan ama fırsatım olmamıştı ta ki bugüne kadar..
Elimden bırakamadığım bir kitap oldu benim için. Yani kitap okumak için belli vakitler vardır, alırsın eline kitabını okursun ama ben bu kitap için etraftan vakit çaldım. İşlerimi bıraktım, bir bölüm okuyayım dedim. Sürükleyici üslubu, garip kurgusu..Ne bileyim çok bizden geldi bana..