Yorgunum ve unutmak istiyorum. Bir zamanlar direncimi artırıyorlardı. Şimdi ise tüketiyorlar beni. Bunları unutmanın ihanet olacağını düşünüyordum. Şimdi unutmak için her şeyi deniyorum. Yaşadıklarımdan öğrendiklerimle kalmak istiyorum.
Ama insan hayatta istediğini yapamıyor, en çok bağlandığı yeri terk etmesi gerekiyor—fakat anılar kalıyor ve kayıp dostlar— aynadaki silik görüntüler gibi— hep hatırlanıyor.