Tüm insanlar, hepimiz, ne kadar büyük yanılgılar içinde yaşıyorduk. Kimsesizlik, sandığımızdan daha yakın, daha gerçekti. İnsan, bir sürü şeyle baş edebiliyordu ama ulaşamadıkları, bir çıkmaz sokak gibi çaresiz bırakıyordu...
Parayla mutluluğu satın alabilirsin. İnsanların sana kibar davranmasını, sana gülümsemesini ya da seni dinlemesini sağlayabilirsin. Öte yandan paran yoksa kendinden vermek zorundasın. Alamadığın, sahip olamadığın her şey için kendinden veriyorsun. Hayallerimiz, ruhumuz, insanlığımız... Elde edemediklerimiz arasında yok oluyor bunlar.