" Kendim dediğim yerin daha derinine girdiğimde; her zaman sıcak ya da soğuk, ışık ya da gölge, sevgi ya da nefret, acı ya da haz gibi tanımlı bir algıya rastladım.Kendimi hiçbir zaman bir algı olmaksızın yakalayamadım, algıdan başka bir şey de gözlemleyemedim. "
David Hume