Merve

Merve
@Meriiliimm
*”İçinden geldiği gibi yaşa; burada sonsuza kadar kalmayacağız.” *Biraz pozitif olup gülümse hayat surat asmakla geçmiyor. Kendinin kıymetini bil!
GEÇER Mİ?
“Her an ha yıkıldık ha yıkılacağız diyerek hayat geçer mi?”
Sayfa 124·Kitabı okudu
Reklam
Kimsenin vakti yok ince şeyler yapmaya…
“Ah, kimselerin vakti yok durup ince şeyleri anlamaya. “ ~Gülten Akın~
Oysa yaşamak sadece hayatta kalmak değildir. Eğer öyle olsaydı, inanın herkesin işi çok daha kolay olurdu. Hayat en çok ruhun doymasını ister aslında. Hayatın bir önemi ve anlamı olmalı hepimiz için.
Sayfa 123·Kitabı okudu
Doğduğu evde sevilmeyen insanları dünya da sevmez..
Sayfa 122·Kitabı okudu
Öyle işte
“Aslında ben birini sevdim ama hani tavşan dağa küsmüş, dağın haberi olmamış derler ya…Öyle işte.
Sayfa 115·Kitabı okudu
Reklam