Valen

Valen
“Nefret,intikamı körükledi.”
Tekrar edilenlere.
“Hata yapmaktan değil,hataları tekrar etmekten korkun.”
Sayfa 29·Kitabı okudu
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“İnsan,ne çok kırıldığını onu kıran insandan uzaklaşınca anlıyor.”
Sayfa 10·Kitabı okudu
Edebiyat
Terk edenler de sever,zorunda kalsalar bile.
3/10
·160 syf.··
2023 18. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 23 Temmuz 2023 23:13
Her aşk acısı çeken benzer şeyler mi düşünüyor yoksa yazacak başka şeyleri mi yok?Bu zamana kadar bu tipte okuduğum kitaplarda hep aynı şeyler mevcuttu.Birinde bile çıkıp da farklı bir şey vardı diyemiyorum.Türk edebiyatının artık özgün şeylere ihtiyacı yok mu?Oğuz Atay,Sabahattin Ali,Orhan Pamuk,Namık Kemal,Halide Edib,Fatma Aliye vb. yazarlarımızın ölümsüz eserleri bitip tükendiğine ne yapacağız?En basitinden benzer kelimeler mi duyacağız sürekli?Cümleler her 10 sayfaya bir tekrara biniyordu ve bu da yetmezmiş gibi hepsi farklı sözcüklerle de süslense aynı anlama çıkıyordu.Bu şekilde cümleleri sizde yazabilirsiniz diye düşünüyorum.Bkz;terk etti beni.Beni terk etti.Beni terk etti ve öylece kaldım.Terk edildim ve kırıldım vs vs.İki dakika da benzerlerini yazdım emin olun sizde yapabilirsiniz.Her neyse bunları bir kenara bırakıp farklı bir bakış açısı geliştirelim çünkü kitabın buna ihtiyacı var.Kitap sadece terk edilen,arkada bırakan kişi ve kadınlara hitaben yazılmış.Soruyorum size sadece aşk acısı çekenler bunlardan mı ibaret? Ölümsüz eserlere sahip yazarların yaptığı her kesime hitap etmek değil de neydi? Ben terk eden bir insanım ve kitabı okurken hep empatiden yoksun olduğuna inandım.Terk edenler de sever efendim hatta bazen sizin sandığınızdan da çok.Diyemem ki kitapta kendimden bir şey bulmadım evet,buldum ama bunlar zaten benim bildiğim şeylerdi.Kitabın tek taraflı bakış açısına sahip olması beni aşırı derecede rahatsız etti.Benden bu tarz kitap okuyanlara tavsiye;yargısız infaz,doğru bir tavır değil.Minik bir örnek vereyim ve sözümü bitireyim yineliyorum terk edenler de sever.Terk edilen sevmemiş de olabilir ve karşısındaki bundan terk etmiş de olabilir. Terk eden hala bi umut bekliyor terk edilen de gününü gün ediyor olabilir.Yargısız infaz
Edebiyat
Yalnız AnlaşıldıkSongül Ünsal · Olimpos Yayınları · 20181,343 okunma

Valen

, bir kitap okudu
3/10
·160 syf.··
2 saatte okudu
·
2023 18. kitabı
Songül Ünsal
7/10 · 1.343 okunma