📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Konuşarak çözemediğini yürüyerek çözeceksin."
Her adım bir kelimeydi, her kaldırımsa bir cümle. Sohbetimize bir katkı sağlamazdı ancak yolumuzu da kaybettirmezdi.
Annem bodruma inmekten hoşlanmazdı. Oraya gitmeye bir çeşit zaman yolculuğu makinesi derdi. Farkına varmadan yanlış bir kutuyu açıyor ve eski yaşamına geri dönüyordu. Neredeyse unuttuğunu sandığı eski yaşamına...
Aya gidilecek
daha da ötelere,
teleskopların bile görmediği yere.
Ama bizim dünyada ne zaman kimse aç
kalmayacak,
korkmayacak kimse kimseden,
emretmeyecek kimse kimseye,
yermeyecek kimse kimseyi,
umudunu çalmayacak kimse kimsenin ?