Kitabı okurken açıkçası çok zorlandım. Bazı sayfaları tekrar tekrar irdelemek anlamak ve sindirmek gerekli aslında. Biraz kaygılı bir kitap gibi geldi, yani yazar çoğu olumsuzluktan bahsederken bu olumsuzluklara daha anlamlı kılabilmek için ağır bir dil kullanmış ve bunu anlaşılır kılmak için hiç bir çaba göstermemiş doğrusu. Belki de bizim en derindeki kötücüllüğümüzü ortaya çıkarmak istemiştir? Kim bilir.....
Yaşlılığımızdan önce çoşkularımızı büzüştürüp tenin rücuları altında bel bileceğimiz ve yarı leş hayalet gibi yürüyeceğimiz bir zaman gelecek. Hayatımızı bir senede cisimsizleştiremediğimiz için çürümüşlüğümüzü parça parça sürükleyeceğiz ve müzik ile ölümden daha ileriye gitmiş olmak için,körler gibi sendeleyerek iç karartıcı bir ölümsüzlüğe doğru ilerleyeceğiz.....