Kitabı elime aldım ve bitirene kadar bırakamadım. Bugüne kadar nasıl okumamışım bu kitabı şaşırdım doğrusu. Siyaset ve iktidar gücü mükemmel bir şekilde anlatılmış. Bu kadar kısa bir kitapla bu kadar çok şeyi George Orwelldan başkası anlatamazdı bence.
Okurken sık sık ''Allah Allah ben bu çiftliği bir yerlerden tanıyorum sanki '' diye düşünmeden edemedim.
Herkesin kesinlikle okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Benjamin, ilk kez ilkesini bozdu ve duvardaki Clover'a okudu. Duvarda tek bir emir yazılıydı: yazıyı
BÜTÜN HAYVANLAR EŞİTTİR AMA BAZI HAYVANLAR ÖBÜRLERİNDEN DAHA EŞİTTİR