Her şeyin kaynağı, bütün gücü ve kuvveti, bütün sevinçleri ve acıları veren kalptir. Benim bildiklerimi herkes bilir ama, bu kalp yalnız benim içindir.
İnsan kendinden ne kadar uzak gider?”
Kimse kendinden bir yere gitmiyor
Yaşıyoruz sessizce yaramızı severek
Hangi acıyla yaprak dökersek dökelim
İnsan kendini seveceği bir dünya buluyor.
En sevdiğimiz müzik huzurdur;zor bir yaşantımız var,hatta diğer zamanlar gündelik sorumluluklarımızdan silkinmek istediğimizde, müzik gibi hayatımızdan uzak olan şeylerle rahatlamaya çalışmayız.
Franz kafka