Hayata bakış açınızı genişleten ve güzelleştiren, insana huzur ve mutluluk veren, yazarın da tatlı anlatımıyla okumaktan zevk aldığınız müthiş bir kitap. Herkesin kendinden mutlaka bir şeyler bulacağı ve kesinlikle okunması gereken bir kitap.
@Beyza1661
Eğer kendini başkalarıyla kıyaslayıp durursan ya mutsuz ya da kendini beğenmiş olursun. Çünkü her zaman senden daha iyi ya da daha kötü durumda birileri olacaktır...
-Max Ehrmann-