Yapamadığım o kadar çok şey var ki Nasıl olsa hepsini gerçekleştiremeyecektim yapamamamın acısı zehirleyecekti içimi insan sonu geldiği zaman iyileşiyor
İnsanların üstüne dünyanın bütün yıldırımlarını yağdırsam da sevilmek özlenmek istiyorum Bütün gürültünün çocukça olduğunu aslında sevgiden ilgiden geldiğini anlamalarını öyle sanmalarını istiyorum.
yaşamak neden gerekli soruyorum Herhalde tutunamayanlar'ın bir kısmını bu acı gerçeğin farkına varma ve hayattan istifa Hakkı verilmiştir itiraz ediyorum Sayın Başkan bu hayattan İstifa ederek başka bir hayatı başka bir türlü yaşamak istiyorum