Nasıl bir kelime bu uzak.!
Gözüme ilişen tek bir kuş , tek bir ev..
Neden tek peki?
Uzak tek midir hep?
Yoksa uzağı yalnız gören biz mi ?
Sahi ne bu tek , yalnız korkusu bizde ki?
Hayat yalnız , tek de sürülmez mi?
M.
Garibim can yıkıp gönül kırmadım
Senden ayrı ben bir mekan kurmadım
Daha bir gönüle ikrar vermedim
Batınım sen oldun zahirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin.
🌻NEŞET ERTAŞ 🌻