Nasıl bir kelime bu uzak.!
Gözüme ilişen tek bir kuş , tek bir ev..
Neden tek peki?
Uzak tek midir hep?
Yoksa uzağı yalnız gören biz mi ?
Sahi ne bu tek , yalnız korkusu bizde ki?
Hayat yalnız , tek de sürülmez mi?
M.
Garibim can yıkıp gönül kırmadım
Senden ayrı ben bir mekan kurmadım
Daha bir gönüle ikrar vermedim
Batınım sen oldun zahirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin.
🌻NEŞET ERTAŞ 🌻
Şimdi sana neler söylemek isterdim ne destanlar yazardım. Fark ettiysen destanlar diyorum çünkü bir destana bile sığmıyorum.
Gerçi sen nerden bileceksin ki .
Nerden okuyacaksın bunu , hangi yöne çekeceksin.
Sen iyisi mi boşver .Mahrum bıraktığın gülüşünle şenlendirmene bak herkesi. Ama bende herkesim şimdi.O gülüş bir daha bana değer mi?
M.