İstemeden doğdum. Sokaklarda büyüdüm ama çok "efendi" imişim. Bolca okurum. Mecburen çalışıyorum. Hayvanseverim, doğaseverim, bazı insanları da severim. Sıcak havayı sevmem. Neşeli değilim ama öylelerini çok severim...
Otobiyografi türü kitaplardan hoşlananlar okuyabilir ama pek hareketli ve sürükleyici değil. ABD'den Küba'ya dans öğretmeye giden genç bir kadın yaşamını ve anılarını yazmış. Okunmasa da olacak kitaplardan. Yer yer Küba Devrimi'ne değinmiş.
Duygu adlı (kendini bilen) arkadaşa bir çağrım var: Gücenmedim ve kırılmadım ama benim buradaki varlığım senin katkılarından mahrum edecekse buradaki arkadaşları, ben ayrılırım istersen. Sayfaya geri dönersen çok sevineceğim. Tanıyan bilen varsa iletebilir. Profil fotoğrafı yerine Abidin Dino'nun çizdiği Yılanı Öldürseler romanından bir desen kullanıyordu.