İstemeden doğdum. Sokaklarda büyüdüm ama çok "efendi" imişim. Bolca okurum. Mecburen çalışıyorum. Hayvanseverim, doğaseverim, bazı insanları da severim. Sıcak havayı sevmem. Neşeli değilim ama öylelerini çok severim...
TÜRK KÖYLÜSÜ
Topraktan öğrenip
kitapsız bilendir.
Hoca Nasreddin gibi ağlayan
Bayburtlu Zihni gibi gülendir.
Ferhad'dır
Kerem'dir
ve Keloğlan'dır.
Yol görünür onun garip serine,
analar, babalar umudu keser,
kahbe felek ona eder oyunu.
...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Merhabalar, çok beğenerek ve şaşırarak okuduğum akıcı bir kitap ile karşınıza geldim. Benjamin'in doğumu ve yaşamını okumak, herşeyin tersten devam etmesi çok etkileyici ve meraklandırıcıydı. Benjamin Button'ın yaşlandıkça değişmesi, bebek haline gelmesi çok güzeldi. Ben bir günde çok beğenerek okudum. Tavsiye ettiğim harika bir kitap.
Merhabalar, bugün karşınıza beğenerek okuduğum, etkilendiğim bir kitap ile geldim. Kitabın isminden dolayı ben korkutucu olduğunu, okurken zorlanacağımı düşünmüştüm. Ama yanıldığımı söylemeliyim. Kitabın kurgusu etkileyici ve sürükleyici. Yazarımızın dili ise akıcı, zorlanmadan okuduğum bir kitap oldu. Kitap, vebanın insanlığa verdiği zararı konu alıyor. Bir hastalığın insanlığa vermiş olduğu zararı yaşamış birinin ağzından okumak bana yaşadığımız bu günleri hatırlattı. Günümüzde covid 19 salgını varken bu kitabı okumak gerçekten etkileyici oldu. Hastalığın aşamalarını, yaşama çabasını okumanızı tavsiye ettiğim güzel bir kitap.
Kızıl VebaJack London · Lotus Yayınevi · 202047,9bin okunma
Anladık iyisin,
ama neye yarıyor iyiliğin.
Seni kimse satın alamaz,
eve düşen yıldırım da
satın alamaz .
Anladık dediğin dedik,
ama dediğin ne?
Doğrusun, söylersin düşündüğünü,
ama düşündüğün ne?
Yüreklisin,
kime karşı?
Akıllısın,
yararı kime?
Gözetmezsin kendi çıkarını,
peki gözettiğin kimin ki?
Dostluğuna diyecek yok ya,
dostların kimler?
Şimdi bizi iyi dinle:
düşmanımızsın sen bizim
dikeceğiz seni bir duvarın dibine
ama madem bir sürü iyi yönün var
dikeceğiz seni iyi bir duvarın dibine
iyi tüfeklerden çıkan
iyi kurşunlarla vuracağız seni
sonra da gömeceğiz
iyi bir kürekle
iyi bir toprağa. /Bertolt Brecht/