Neslihan Koçak

"Ona boş, buna boş derseniz yaşamanın tadı mı kalır? "
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Yukarıdan baktınız mı dünya daha bir şirinleşiyor."
Sayfa 13
Bizi üzen insanlar değil, insanlara verdiğimiz değerdir.
Beni üzecek gücü sana verdiğim için kendimden özür diliyorum. Franz Kafka
"Konuşulmayanlar,konuşulanlardan daha fazla iz bırakır. "
Sayfa 14·Kitabı okudu