Neslihan Koçak

"Siz ne garip adamlarsınız... Siz dünyadan tat almak nedir bilmez misiniz? Bilmez olur muyuz? Biz tadın en iyisini biliriz ve insan anlamı olan her işten tat alır ve o işi bırakmaz. İnsanın canını sıkan iş bir sonucu olmayan, bir amaca varmayan iştir. "
Sayfa 246·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bol kitaplı günler...
"Şimdi çok iyi anladım ki, Zübük bir tane değil, biz hepimiz birer zübüğüz. Bizim hepimizin içimizde zübüklük olmasa, bizler de birer zübük olmasak, aramızdan böyle zübükler çıkmazdı. Hepimizde birer parça olan zübüklük birleşip, işte böyle başımıza zübükler çıkıyor. Sonra kendi zübüklüklerimizin bir tek Zübük'te birleştiğini görünce kızıyoruz. " Bu zübükler her yerde var, biz zübükler nerde varsak, onlar da orda...
Sayfa 264·Kitabı okudu

Neslihan Koçak

, bir kitap okudu
9/10
·272 syf.·
Beğendi
·
7 günde okudu
·
2025 31. kitabı
Aziz Nesin
8.9/10 · 8,3bin okunma