"Şimdi çok iyi anladım ki, Zübük bir tane değil, biz hepimiz birer zübüğüz. Bizim hepimizin içimizde zübüklük olmasa, bizler de birer zübük olmasak, aramızdan böyle zübükler çıkmazdı. Hepimizde birer parça olan zübüklük birleşip, işte böyle başımıza zübükler çıkıyor. Sonra kendi zübüklüklerimizin bir tek Zübük'te birleştiğini görünce kızıyoruz. "
Bu zübükler her yerde var, biz zübükler nerde varsak, onlar da orda...