-Dost, dostundan vefa beklemeli mi?
-Vefa dostluğun dışındaki bir şey değil ki beklesin. O, dostlukla birlikte vardır… Dost bildiklerimiz, dostluğu bir iyiliğin diyeti olarak görürlerse ortada kalan dostluk olmaz.
İstediğin zaman konuşursun, yersin, içersin ama istediğin zaman birinin beynine ve ruhuna giremezsin. Bunun için ruhun da beynin de hazır olması gerekir.