Koca insanlarız, büyüdük ama bir zamanlar çocuktuk hepimiz. Masumiyeti, samimiyeti, gözün görmediğini hissettiğimiz, ne denli değiştiğimizi görmek için mutlaka okunmalı.
Sayılar, mutlak gerçekler, nitelikler, sadece ölçülebilen şeylere inanmak, ölçülebilen gözle görülen şeyleri önemli sanmak ve önemsemek vee daha olan nice şeyler.. Biz büyükler dediği gibi hoş mu görülmeliyiz bunlar için. Halbuki insan sadece gözüyle gerçeğin mayasını göremez. Önceden okumuş olsam bile bana farkettirdiklerini, kazandıklarını unutmadım.