Merve

Merve
@Merve0606
Bekleyen herşey birgün solar ve ölür, Bu bir papatyada olabilir veyahut umut da..
Reklam
Her canlı bakım ister,ilgi ister.. Kıymetini bilmeyene nimetini verir mi?
İnsanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile.. Sadece bir yalnızlık ihtiyacı.
Kim bilir... belki uzak bir günde büsbütün başka insanlar olarak,tekrar karşılaşır ve belki gülüşerek birbirimize ellerimizi uzatırız..
Unuttum diyemem,fakat üzerimde bir tesiri kalmamış.