"Yaşanılanlar, görülenler ve öğrenilenler ne kadar acı olursa olsun, macera insanoğlu icin büyük bir nimetti. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu Dünya'nın
şahidi olmaktı."
"Bu dünyada insanların korktuğu tek şey öğrenmekti. Acıyı, susuzluğu, açlığı ve üzüntüyü öğrenmek onların uykularını kaçırıyor, bu yüzden
daha rahat döşeklere, daha leziz yemeklere ve daha neşeli dostlara sığınıyorlardı."
"Ama bilmek ve şahit olmak en büyük mutluluktur. Macera ise büyük bir ibadettir;çünkü O'nun eserini tanımanın başka bir yolu olduğunu görebilmiş değilim."