çok sıktı, bir türlü bitmek bilmedi, ayrıca bence çok gereksiz bilgi vardı. Yıllar evvel Kayı 1’i okurken aldığım lezzeti bunda alamadım o yüzden yarım bırakıyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gel gel ey gönül derd ile
Derd ile derman yaraşır mı, yaraşır mı?
Aşk olmayacak insana insan,
insana insan yaraşır mı?
Yaraşır mı?
youtu.be/yjwcAwZjoR0?si=...
Kış geçer, bahar çiçek açar,
yaz biter, sonbahar uykuya dalar.
Gelecek mi o gün,
birbirimizi tanımış olmaktan
mutluluk duyacağımız?
Seninle gülmek istemiştim
daima, sonsuza dek.