Kafasının normal çalışmadığını düşündüğümüz bu insanların hastanedeki hallerini, aynen canlandırırcasına öyle güzel ve içten anlatmış ki yazar. Kendi aralarındaki hiyerarşiyi, doktor- hemşire - hastabakıcıya karşı olan düşünceleri, bir hastaya ‘deliye’ -neden yaptın?- sorusunun neden sorulamayacağı..