..MERVE ATEŞ

..MERVE ATEŞ
@Merveatees
"...İğne deliği gözlerinden kâinat geçer..."

..MERVE ATEŞ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 01 Ocak 2000 00:00
·
2000 8. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,3bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İyi ki vardın Sabahattin Ali
"İnsan dünyaya sadece yemek, içmek, koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı. Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı."
Ümit Yaşar Oğuzcan
Beni bunca saracak ne vardı, kanıma girecek gözbebeklerime oturacak bir senfoni gibi kulaklarımdan eksilmeyecek ne vardı hiç karşıma çıkmasaydın bu kör olası gözler görmeseydi seni ne vardı güzelliğini hiç bilmeseydim bir dua gibi bellemeseydim adını ne vardı bütün gece gözlerimi tavana dikerek seni düşünmeseydim...
Edebiyat
Abdurrahim Karakoç
Umudum her zaman bakidir amma, Zaman kısa, ben yorgunum, yol uzun.
Ataol Behramoğlu
Kimi insan otların kimi insan balıkların çeşidini bilir Ben ayrılıkların Kimi insan ezbere sayar yıldızların adını Ben hasretlerin...